Dysponujesz rachunkiem bieżącym w Banku Spółdzielczym w Kostrzynie?
Wykonujesz opłaty w Placówce Banku? Już nie musisz!
Rachunek z dostępem do internetu pozwoli Tobie zaoszczędzić czas. Wszystkie opłaty, przelewy i zlecenia możesz samodzielnie wykonać w domu, bezpiecznie i o dowolnej porze!
Warunki i korzyści
Informacje dodatkowe
Uruchomienie usługi następuje po złożeniu przez klienta pisemnej dyspozycji w Placówce Banku.
Klient otrzymuje:
- identyfikator klienta – unikalny numer nadawany użytkownikowi w chwili uruchomienia usługi,
- hasło dostępu – klient musi dokonać jego zmiany przy pierwszym logowaniu
Autoryzacja transakcji w systemie możliwa jest przy pomocy:
- haseł wysyłanych w postaci komunikatów SMS;
- aplikacji SGB Mobile.
Przed akceptacją transakcji Klient otrzymuje komunikat z treścią operacji, co umożliwia dodatkową weryfikację przed zatwierdzeniem, zwiększając bezpieczeństwo transakcji.
Dla zachowania bezpieczeństwa i wygody korzystania z usługi Internet Banking należy stosować następujące zasady:
- logować się wyłącznie na stronie https://online.bskostrzyn.pl,
- nie udostępniać hasła dostępu osobom trzecim,
- korzystać tylko z jednego okna przeglądarki,
- nie zezwalać przeglądarce internetowej na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach,
- nie korzystać z klawiszy nawigacyjnych przeglądarki taki, jak: Wstecz, Dalej, Odśwież, Zatrzymaj,
- wobec konieczności oddalenia się od komputera lub kończąc pracę należy bezwzględnie wylogować się z systemu,
- w przypadku zerwania połączenia (np. z winy operatora telekomunikacyjnego), należy ponownie się zalogować i sprawdzić czy wszystkie dokonane operacje zostały zapamiętane przez system,
- nie przechowywać identyfikatora oraz hasła dostępu w tym samym miejscu,
- dokładnie wprowadzać dane do przelewów w celu uniknięcia pomyłki przy ich realizacji,
- pozostawiać środki pieniężne na rachunku zezwalające na terminową realizację operacji wprowadzonych jako oczekujące.