Usługa 3D Secure - bezpieczeństwo transakcji internetowych

Usługa 3D Secure to dodatkowe zabezpieczenie płatności dokonywanych kartą w internecie. Umożliwia dokonywanie przez Internet płatności o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa. Każda transakcja potwierdzana jest dodatkowym hasłem, które klient nadaje przy rejestracji karty w usłudze.

Możesz wybrać dwa sposoby na zatwierdzenie transakcji kartą w internecie z usługą 3D Secure:

  1. w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni) – sprawdź czy Twój bank oferuje SGB Mobile i przekonaj się jakie to proste
  2. poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Twoim Banku

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Twojego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Odpowiedź na pytanie musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii, tzn. zachowana wielkość liter i znaki specjalne.

Należy pamiętać, że wybór wskazanej metody potwierdzania transakcji umożliwi dokonanie zapłaty kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

W przypadku kart przedpłaconych lub kart dla klientów firmowych transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

Szczegóły dotyczące usługi znajdą Państwo tutaj

Informacje dodatkowe

Włączenie Usługi 3D Secure

Automatycznie – przy aktywacji karty

Przebieg transakcja z usługą 3D Secure
  1. Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure
  2. Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
    • Numer karty,
    • Imię i Nazwisko,
    • datę ważności karty,
    • Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
  3. Sprawdź poprawność danych
  4. Potwierdź transakcję.

Uwaga, dodatkowa weryfikacja w usłudze 3D Secure nie zawsze będzie wymagana. Uzależnione jest to od sklepu internetowego.

Jak zablokować Usługę 3D Secure?

3- krotne wpisanie błędnej odpowiedzi na pytanie lub hasła 3D Secure powoduje zablokowanie usługi do końca dnia. Usługa zostanie odblokowana następnego dnia o godzinie 00:00. Dopiero wówczas możliwe będzie wykonywanie  płatności.

Jak odblokować Usługę 3D Secure?

Należy zadzwonić pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia jest dostępna całą dobę, każdego dnia.