Usługa 3D Secure - bezpieczeństwo transakcji internetowych
Usługa 3D Secure to dodatkowe zabezpieczenie płatności dokonywanych kartą w internecie. Umożliwia dokonywanie przez Internet płatności o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa. Każda transakcja potwierdzana jest dodatkowym hasłem, które klient nadaje przy rejestracji karty w usłudze.
Możesz wybrać dwa sposoby na zatwierdzenie transakcji kartą w internecie z usługą 3D Secure:
- w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni) – sprawdź czy Twój bank oferuje SGB Mobile i przekonaj się jakie to proste
- poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Twoim Banku
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Twojego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Odpowiedź na pytanie musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii, tzn. zachowana wielkość liter i znaki specjalne.
Należy pamiętać, że wybór wskazanej metody potwierdzania transakcji umożliwi dokonanie zapłaty kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
W przypadku kart przedpłaconych lub kart dla klientów firmowych transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Szczegóły dotyczące usługi znajdą Państwo tutaj
Informacje dodatkowe
Automatycznie – przy aktywacji karty
- Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure
- Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
- Numer karty,
- Imię i Nazwisko,
- datę ważności karty,
- Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
- Sprawdź poprawność danych
- Potwierdź transakcję.
Uwaga, dodatkowa weryfikacja w usłudze 3D Secure nie zawsze będzie wymagana. Uzależnione jest to od sklepu internetowego.
3- krotne wpisanie błędnej odpowiedzi na pytanie lub hasła 3D Secure powoduje zablokowanie usługi do końca dnia. Usługa zostanie odblokowana następnego dnia o godzinie 00:00. Dopiero wówczas możliwe będzie wykonywanie płatności.
Należy zadzwonić pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia jest dostępna całą dobę, każdego dnia.