STRONA GŁÓWNA PROMOCJE BANK PLACÓWKI PRODUKTY I USŁUGI KONTAKT
BANKOWOŚĆ INTERNETOWA


DANE DO ROZLICZEŃ
NIP: 786-000-52-71
Regon: 000506113


Kod SWIFT SGB-Banku S.A.: GBWCPLPP
DANE KONTAKTOWE
CENTRALA BANKU
    Bank Spółdzielczy w Kostrzynie
    ul. Warszawska 4
    62-025 Kostrzyn

    tel.: (61) 8970-420
    fax.: (61) 8178-543

    e-mail: bskostrzyn@bskostrzyn.pl
    e-mail Sekretariat Centrala: sekretariat@bskostrzyn.pl


    godziny otwarcia

    poniedziałek - 8:00 - 17:00
    wtorek - czwartek - 8:00-15:00
    piątek - 8:00 - 17:00

    bankomat - 24 godz.

INFORMACJA O PRODUKTACH
Bezpośrednia informacja o produktach depozytowych
    Centrala Banku, Oddział w Kostrzynie
    Stanowisko Operacyjno-Rachunkowe lub pod numerem telefonu: (61) 8970-424, (61) 8970-428

    Oddział w Nekli
    Stanowisko Operacyjno-Rachunkowe lub pod numerem telefonu: (61) 4373-437, (61) 4373-438

Bezpośrednia informacja o produktach kredytowych
    Centrala Banku, Oddział w Kostrzynie
    Stanowisko kredytów i spraw członkowskich lub pod numerem telefonu: (61) 8970-427, (61) 8970-433

    Oddział w Nekli
    Stanowisko kredytów i spraw członkowskich lub pod numerem telefonu: (61) 4373-439, (61) 4373-440


ZASADY SKŁADANIA SKARG, WNIOSKÓW I REKLAMACJI
Informacja w zakresie sposobu składania skarg, wniosków i reklamacji oraz zasad ich rozpatrywania
w Banku Spółdzielczym w Kostrzynie. Bank Spółdzielczy w Kostrzynie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa,   https//rf.gov.pl/

Bank Spółdzielczy w Kostrzynie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1,
00-030 Warszawa,   http:/www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Bank Spółdzielczy w Kostrzynie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa,   https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc/


ZASTRZEGANIE KART
Szybkie zastrzeżenie karty uchroni Klienta przed stratami finansowymi spowodowanymi utratą karty płatniczej.
W przypadku utraty karty należy niezwłocznie powiadomić Zespół Zastrzegania Kart.
    Numery telefonów dostępne całą dobę:

    z kraju - tel. (22) 515-31-50
    z zagranicy - tel. 00 48 22 515-31-50
Po zastrzeżeniu karty należy zgłosić się do banku.


Przy zastrzeganiu karty należy podać:
    imię i nazwisko
    numer karty (nie konieczne)
    datę urodzenia
    adres
    nazwisko panieńskie matki

Pamietaj!
Im szybciej nastąpi zastrzeżenie karty, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego jej wykorzystania.


MAPA DOJAZDU

Wyświetl większą mapę
Copyright  ©   Bank Spółdzielczy Kostrzyn   2011
Bank Spółdzielczy w Kostrzynie, ul. Warszawska 4, 62-025 Kostrzyn,
tel. +48 61 8970-420,  fax +48 61 8178-543,
e-mail: bskostrzyn@bskostrzyn.pl
       STRONA GŁÓWNA     |     PROMOCJE     |     BANK     |     PLACÓWKI     |     PRODUKTY     |     KONTAKT     |     BANKOWOŚĆ INTERNETOWA     |     LOGOWANIE